קליפים לאירועים חברתיים/עיסקיים

חברת GOLDSONGS מפיקה וידיאו קליפים לארגונים ומוסדות בהשתתפות המזמינים.

קליפ חברה מבוצע על הצד הטוב ביותר בידי המומחים של GOLDSONGS

ראשית, בואו ונתאם ציפיות – הקליפ שיבוצע אצלנו באולפן, אצלכם במשרדים או בכל לוקיישן שתרצו ינוהל ע”י צוות מיומן של תותחים בהפקה! לאחר תשאול קצרצר וידידותי על אופי האירוע שלכם, מחברי הטקסטים שלנו יכתבו וינסחו את השיר המותאם אישית לאירוע שלכם. זה יכול להיות לסמנכ”ל הכספים הפורש, למנהלת רכש שקודמה בתפקיד או לוועד העובדים ביום גיבוש שנתי. בכל מקרה, טקסט מוכן יש! לאחר מכן, שלב ההקלטה. האולפן שלנו ענק ויכול להכיל עד 30 משתתפים בו זמנית (!) כך שמקום לא חסר.

אם תרצו לשנות לוקיישן, שלא רק באולפן, אין בעיה! צוות הסאונד והצילום יגיעו אל המשרדים שלכם או לכל מקום שנקבע מראש – מועדון, פארק, ים או כל מקום אחר בגדר הדמיון שלכם.

לאחר שסוכם על המקום, יגיע שלב ההקלטה. המשתתפים יחולקו לפי קבוצות (בתים ופזמונים) כך שבסוף, לאחר תיקון זיופים, התאמה לסולם והמיקס לשיר כולו שביצעתם, יגיע שלב הצילום. מצלמות 4K ילוו אתכם בחלל האולפן, עם שלל כלי הנגינה הרבים, עם המקרופון והאוזניות בסטייל וכמובן, החדר הירוק שבו נוכל להנפיש אתכם ולהחליף רקעים בהתאמה מלאה לאירוע שלכם. הוסיפו לזה תמונות, קטעי וידאו ועוד אלמנטים ייחודים לכם וזה הכל. התוצאה לא פחות ממושלמת, כייפית ומלאה בחוויות מהיום באולפן.

מה עוד נותר? להגיע ולשמוח לרגל אירוע החברה שלכם! כל השאר, תשאירו למקצוענים שלנו לעשות… 

לקוחות

רוצים לשמוע עוד על ההקלטה? אולי על קליפ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה שווה בהחלט!

חוגג אירוע בקרוב? חבל שתסגור!
השאר פרטים ומייד נחזור אליך!

התחל שיחה
1
כיצד נוכל לעזור?
GoldSongs שיר במתנה
שלום, ושמחים שפניתם אל אולפני Goldsongs
מה השם? ואיך נוכל להעניק שירות?
דילוג לתוכן