שיר במתנה – מתנה מכל הנשמה

הקלטת שיר במתנה לכל אירוע ומטרה באולפן ההקלטות

בא לכם להעניק את ה-מתנה המושלמת? כזו שתרגש, תפתיע ותסחוף עד דמעות, צחוק, ואהבה את מקבל המתנה!

שיר במתנה ייכתב במיוחד בתפירה אישית ויולחן עבור האדם היקר לכם מכל. באולפן ההקלטות שלנו תוכלו לרגש ולהפתיע, לשיר ולרקוד ובעיקר להיות שותפים מלאים מהיום שכולו מוקדש רק לו\לה. יום שבו אתם אומרים להם פשוט תודה.

הצטרפו אל אלפי הלקוחות שלנו שמלווים אותנו בכל אירוע והיכנסו אל משפחת שיר במתנה. 

טעימה מהפרויקטים של Goldsongs​

חברת GOLDSONGS כותבת ומלחינה שירים במתנה, מפיקה וידיאו קליפים, מצגות ויוצרת ג’ינגלים.

אם יש לכם בקרוב אירוע חשוב: יום הולדת, חתונה, בר או בת מצווה, יום נישואין, או מסיבת פרישה או כל רעיון למתנה מושלמת, הגעתם לאתר הנכון, כי ממנו תצאו עם המתנה הכי שווה…

טלפון אחד ואנחנו אתכם…

שיר במתנה

שיר במתנה מחובר במיוחד עבור בעל\ת האירוע. בביצוע שלכם או של מיטב זמרי הבית שלנו

וידאו קליפ

רוצים סרטון המופק ברמה שלא הכרתם? וידאו קליפ מצולם וערוך על ידי הטובים ביותר בתחום

ג’ינגלים

ניתן להשיג במחירים משתלמים. לחצו כאן לפרטים נוספים

מצגות

מצגות איכותיות ומקצועיות – ללא תחרות! ללקוחות פרטיים ומוסדות

לקוחות

שאלות ותשובות

זהו שיר אשר נכתב אישית במיוחד לאדם לו אתם חוגגים את האירוע. ולבסוף מבוצע ע”י זמרי הבית.

שאלה נהדרת! והתשובה תלויה בכם!
כלומר, אתם מחליטים מי יבצע את השיר עצמו – אתם או זמרי הבית של שיר במתנה.

אין בעיה! בשביל זה אנחנו, או יותר נכון, האולפן שלנו יספק עבורכם עבודה שלמה על הביצוע שלכם. בעזרת מכשור מדהים נשפץ לכם את הקול באמצעות תיקון זיופים, התאמה לסולם ועוד. כל זה ייתן לכם את התוצאה הכי אופטימלית שתצא מאיתנו.

בהחלט!  ברור שיש לנו את איכות הוידאו קליפים מהמוצלחים כיום בשוק. 
לאחר ההקלטה, יגיע שלב הצילום. בשלב זה נצטלם בחדר הירוק (גרין סקרין) נשתמש בתאורת האולפן בכמה וכמה זוויית ולוקיישנים , ובסוף יגיע שלב העריכה הסופית של כל החומרים. 

אנחנו עם הניסיון הרב ביותר, האולפנים הכי יציבים כבר שנים והתוצאות מדברות בעד עצמן לאורך תקופה ארוכת שנים.  השירותיות ושימת הדגש על כל פרט, מבדילים ומשבחים אותנו ברמה הגבוהה ביותר בתחום אולפן הקלטות מקצועי

המלצות

עתליה יעקביעתליה יעקבי
08:03 04 Aug 23
אולפני גולד האלופים!! מאוד מקצועיים ועניניים.באנו 20 נפשות כולל קטנטנים, להכין קליפ במתנה לסבא בן ה-70. הצוות עבד איתנו בסבלנות ואדיבות.לא רק שהתוצאה מהממת - גם התהליך היה מהנה - לנו ולילדים.יישר כוח!!!
Yossi NitzaniYossi Nitzani
11:59 29 Jun 23
אנושיות, מקצועיות, אולפן ברמה ומחיר סביר מאד הניבו תוצר להתפאר בו.תודה רבה.
עדית שחרעדית שחר
14:13 05 Apr 23
היתה לנו חויה משפחתית נהדרת כשהקלטנו שיר במתנה ליום ההולדת 70 של בעלינהנינו מכל רגע, עופר פשוט תותח, מקצוען עם סבלנות, ומרגע שפנינו לאולפן מני טיפל בנו בצורה שלא מובנת מאליו, איכפתי סבלני, אדיב וטוב לב, מחכה כבר לראות את התוצאה, מחר 💃🏿💃🏿💃🏿💃🏿אעדכן את התוצאה הסופית🙏🙏💃🏿
Michal Peleg MizrachiMichal Peleg Mizrachi
15:12 29 Mar 23
הקלטנו קליפ משפחתי לבת מצווה קרבה.החוויה הייתה מצויינת מההתחלה ועד לסופה. מני תאם את הכל עד לפרט האחרון, הסביר כל שלב וגרם לנו להרגיש שאנחנו בידיים טובות.עופר, מי שהקליט וצילם בפועל את הקליפ היה מקצוען אמיתי וידע להדריך ולכוון אותנו כדי להוציא את המיטב שבנו (אנחנו משפחה נטולת כישרון מוסיקלי),. התוצר הסופי, הקליפ, יצא מקסים ומרגש, מזכרת לכולנו.תודה רבה למני ולצוות, ממליצה בחום לכל מי שמתלבט.מיכל
Rina TalRina Tal
18:54 20 Jun 22
אני רוצה להמליץ ובחום, על אולפני גולדסונגס. השירות, ההקשבה, הירידה לפרטים והמקצועיות בכל עת ובכל שעה הן של מני המדהים!! והם של עופר המפיק המוסיקלי באולפן שסייעו לנו לגבי הפרוייקט הלא פשוט. ככ נדיר לקבל שירות וזמינות לכך, בטח שבארץ. ממליצה בחום רב וכמובן, שאחזור לאולפנים אלו לפרוייקטים נוספים בהמשך!
רונית פישמןרונית פישמן
11:19 26 May 22
הפקת הקליפ לחתונת ילדינו היתה חוויה כיפית, מקסימה ,מרגשת ומהנה. למרות חוסר הניסיון והיעדר רקע בתחום השירה, עופר המקצוען הצליח לשחרר אותנו מהמבוכה ולהוציא מכולנו את המירב והמיטב. התוצאה היתה משמחת ומחממת לב ממש. כל הכבוד על המקצועיות והנועם. רק בשמחות!
וואווווווו!!!! אין מילים!! ליווי צמוד לאורך כל הדרך, מקצועיות ללא פשרות, תוצאה מושלמת תוך זמן קצרצר.מני האלוף היה זמין עבורנו בכל זמן ושעה ויחד עם שמואל התותח נתנו לנו מענה להכל.מושלם כבר אמרנו???ממליצים בחום!! אל תוותרו. רק goldsongs!!!!!
js_loader

רוצים לשמוע עוד על ההקלטה? אולי על קליפ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה שווה בהחלט!

חוגג אירוע בקרוב? חבל שתסגור!
השאר פרטים ומייד נחזור אליך!

התחל שיחה
1
כיצד נוכל לעזור?
GoldSongs שיר במתנה
שלום, ושמחים שפניתם אל אולפני Goldsongs
מה השם? ואיך נוכל להעניק שירות?
דילוג לתוכן