הפקת מצגת, ג’ינגל!

הפקת מצגת, ג'ינגל!

יש הרבה אנשים שלרגל אירוע משפחתי מזמינים מצגת לבעל השמחה. זו יכולה להיות מצגת ליום נישואין חתונה, יום הולדת, בר או בת מצווה, מצגת לרגל פרישת עובד ויש גם מצגות של מקומות עבודה.

מצגת כשמה כן היא- מציגה את בעל השמחה. אם מדובר בחתונה אז היא מורכבת מסרטונים ותמונות של החתן והכלה ולפעמים עוד מהגן כשהם בכלל התאמנו בזחילה…

הקטעים הנבחרים מורכבים כקולאז’ על שיר נבחר ובסה”כ נוצרת מצגת מאוד מרגשת את בעליה השמחה.

מצגת לבר או בת מצווה!

הרבה פעמים במצגת לבר או בת מצווה נהנים מאוד להשתתף החברים של כלת או חתן המצווה. עושים להם הפתעה מרגשת במיוחד, מזמינים אותם לככב במצגת, לברך אותם, לשיר וכו’ והם עושים זאת בשמחה רבה.

מצגת היא דרך נוספת להגיד משהו מיוחד, להפיק תוכן מהנה לאירוע. היא סוג של סרטון שנעשה במיוחד לרגל החגיגה והיא מאגדת בתוכה קטעי סרטונים ותמונות שמציגים את בעל השמחה, את התחביבים שלו, ההנאות שלו, האהבות שלו ובהתאם כמובן יבחרו הקטעים והתמונות.

מצגת לחתונה לחתן ולכלה!

במצגת לחתונה של החתן והכלה, אפשר להציג אותם החל מהינקות, כל אחד לחוד עד לאותה פגישה גורלית שבה הם הפכו למאוהבים ובלתי נפרדים. זה תמיד נחמד להיזכר ברגעים שעשו לנו את החיים, ציוני דרך שמלווים אותנו והופכים אותנו למי שאנחנו.

במצגת כזו כמובן בסופו של דבר, אחרי התמונות והסרטונים של הכלה והחתן לחוד, שותלים בסוף כמובן תמונות משותפות, הוכחה לאהבה הגדולה שהסתיימה כולם יודעים איך- מתחת לחופה!!!

מצגת למקומות עבודה וחברות!

החברה שלנו נותנת שירות של הפקת מצגות להרבה מאוד חברות, מפעלים, ארגונים ועוד. לפעמים זו פרזנטציה שמכינים לרגל כנס קניינים לפעמים זו מצגת לעובדים של החברה ובכל מקרה היא צריכה להיות מקצועית וברמה גבוהה.

לנו יש את ציוד הצילום והאביזרים ברמה הכי גבוהה לצילום שטח או אולפן והמצגות שלנו עשויות בצורה הכי מקצועית שיש.

מצגת לעובדת שפרשה, יום הולדת לבוס!

יש מקומות עבודה שמזמינים מצגת לרגל פרישה של עובדת למשל, או יום הולדת של הבוס או בכלל, סיבה טובה לחגיגה ולהזמנת מצגת.

המצגת כמו לרוב האירועים תורכב מקולאז’ של תמונות וסרטונים ואם מדובר במצגת לאדם פרטי, יהיה צריך להשיג חומרים מהם תופק המצגת.

מצגת זה סוד כמוס!

כאשר מדובר במצגת פרטית לרגל אירוע פרישה או יום הולדת של חברה לעבודה, צריך כמובן לשמור בסודי סודות את כל נושא הפקת המצגת.

מצגת היא הפתעה כמו שיר במתנה, כמו קליפ במתנה, והסוד הוא הדבר שהופך אותה למתנה מיוחדת במינה.

אדם שלא מצפה לקבל מצגת, יופתע וישמח לקבל אחת כזו לרגל אירוע כלשהו ולכן הנושא של ההפתעה הוא אקוטי וחשוב מאוד, כי אם אין הפתעה אין מתנה והמתנה הכי יפה היא כשהמצגת היא ההפתעה…

איזה ג'ינגל אתם רוצים לשמוע?

החברה שלנו מפיקה ג’ינגלים מאוד שיווקיים ומנצחים לצורך השמעה ברדיו או כג’ינגל המושמע בזמן המתנה לטלפון.

ג’ינגל חייב להיות קצר, קולע, חד ושנון וזה בדיוק מה שאנחנו עושים בכמה מילים ומנגינה, ג’ינגל שמתחיל למכור החל מהתו הראשון את כל הסחורה…

רוצים לשמוע עוד על ההקלטה? אולי על קליפ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה שווה בהחלט!

חוגג אירוע בקרוב? חבל שתסגור!
השאר פרטים ומייד נחזור אליך!

התחל שיחה
1
כיצד נוכל לעזור?
GoldSongs שיר במתנה
שלום, ושמחים שפניתם אל אולפני Goldsongs
מה השם? ואיך נוכל להעניק שירות?
דילוג לתוכן